Potešte sa!

UROBTE RADOSŤ SEBE I VÁŠMU ŽENÍCHOVI!

Darujte si výnimočný darček!
*****

Ako si zorganizovat svadbu

Prípravy na svadbu sú už v plnom prúde. Už máte plné zuby príprav na svadobný deň?

Možno to nie je váš prípad a plánovanie svadby si obaja užívate. 

Nenechajte nič na náhodu a dokonale si užite váš veľký deň.

DARUJTE SI SVADOBNÝ DEŇ BEZ STRESU A STAROSTÍ.

S radosťou vám s tým pomôžeme!

*****

PÝTATE SA AKO?

potešte sa voucherom

SVADOBNÁ KOORDINÁCIA

voucher svadobna koordinacia bbevent

Svadobný koordinátor je pravá ruka nevesty. Odbremení vás od zbytočných starostí počas svadobného dňa!

VĎAKA TOMU

budete vysmiata a uvoľnená, pretože viete, že máte pri sebe spoľahlivú osobu.

VĎAKA TOMU

sa budete vedieť odviazať a venovať svoj čas sebe i vašim svadobným hosťom

VĎAKA TOMU

budú svadobní profesionáli aj vaši hostia vedieť, na koho sa obrátiť v prípade nepredvídateľných udalostí.

KTO JE SVADOBNÝ KOORDINÁTOR?

Je osoba, ktorá bude vašou oporou a dokonalou pravou rukou nevesty počas svadobného dňa.

Kontaktná osoba pre vašich ctených hostí a zároveň i spojka pre ostatných profesionálov.

Úlohou koordinátora je odbremeniť vás od zbytočných stresov a starostí.

Osoba, ktorá dohliada na bezproblémový priebeh vášho svadobného dňa, v prípade potreby aj na svadobný catering.

Postará sa o príjemné a zároveň plynulé usádzanie hostí či pri samotnom obrade alebo už na svadobnej hostine.

Dohliadne na bezproblémový chod celého svadobného dňa.

AKÚ SLUŽBU VÁM PONÚKAME?

Koordináciu svadobného dňa- plynulý priebeh svadby podľa vopred naplánovaného harmonogramu.

Koordinátor vám bude k službám celý svadobný deň - 12 hodín bude mať na starosti všetko ohľadom organizovania svadobného dňa.

Koordinátor vám bude k dispozícii min. 2 hodiny pred samotným obradom a ostane podľa dohody.

Dôkladne sa na vašu svadbu pripravíme - svadobný koordinátor prevezme kontakty na vašich profesionálov dostatočný čas vopred aby zabezpečil harmonický svadobný deň.

Samozrejmosťou je aj svadobná online (offline) konzultácia -prejdeme si dôležité detaily vášho svadobného dňa (120 min).

Prečo práve ja?

Ing.Gabriela Marczelová

svadobný koordinátor/ sprievodca

Ako prvé som začala s organizovaním vlastnej svadby pred vyše 12 rokmi. Neskôr to už boli svadby mojich kamarátov, rôzne firemné akcie, až som sa plánovaniu svadieb a eventom začala plnohodnotne venovať.  

Verím, že moje organizačné schopnosti a skúsenosti budú oporou pri prežití vášho výnimočného svadobného dňa naplneného láskou.

 

Doprajte si ten najkrajší svadobný deň bez stresu

Svadba je jednou z najkrajších udalostí vo vašom spoločnom živote. Vďaka profesionálnej službe koordinátora si môžete vytvoriť krásne spomienky. Stres a starosti nechajte kľudne na nás.

Možno sa práve pýtate

(odpoveď si vyrolujte kliknutím na šípku)

Samozrejme, aj vaša kamarátka alebo najbližšia rodina vám dokážu byť nápomocné  počas vášho svadobného dňa. Ale, naozaj chcete všetok stres a starosti prenechať na ich pleciach? Netúžite naopak potom, aby si váš deň užili šťastne, spolu s vami? V tom prípade, verte mi, problémy, ktoré na svadbe zvyčajne riešime, radšej nechajte na nás. Predsa len, prišli si s vami užiť neopakovateľný svadobný deň! Dôverujte nám 🙂

Nemajte obavy!

Hovoríme plynulo anglicky, maďarsky a ak by ste potrebovali asistovať po nemecky, dokážeme zariadiť aj to.

Úlohou svadobného koordinátora je postarať sa o čo najhladší priebeh svadobného dňa. Starejší alebo svadobný moderátor sú tí, čo zabávajú hostí a dajú svadobným hosťom vedieť, čo konkrétne sa na svadbe bude diať. Koordinátor by v tom  prípade nevedel celú svoju pozornosť venovať iba jednému, a to svadobnej koordinácii.

Užite si svoj jedinečný deň najlepšie ako viete, s úsmevom na tvári a bez zbytočných vrások.

Referencia

Renáta
5/5

Ďakujem Gabike za úžasnú spoluprácu!

Na náš svadobný deň som sa tešila a chcela som si ho aj s manželom  a našimi 130-timi hosťami vychutnať naplno, preto som venovala príprave náležitú pozornosť.

Keď prišiel deň svadby, bola som neskutočne rada, že som mala pri sebe Gabiku, ktorá mi pomohla so samotnou organizáciou a koordináciou svadobného dňa. Nemusela som riešiť,  či každý hosť vie kam má prísť, kto pôjde autobusom, kam si má kto sadnúť, kedy má byť rozbíjanie taniera, odčepčenie, či krájanie torty. Nemusela som sledovať, či ide všetko podľa vopred naplánovaného harmonogramu.

Vrelo odporúčam nechať organizačné starosti na Gabiku, ktorá je spoľahlivá, komunikatívna a nemala problém ani s našimi zahraničnými hosťami vďaka jej jazykovým schopnostiam komunikovať v angličtine aj maďarčine.

 

Dajte o sebe vedieť. Radi pomôžeme!
kontakt@bbevent.sk